3 Monate Part 2

I bin eich fost a Joa long wos schuldig gwesn. Noch mein 3 Monats- Beitrog is oft de Frog kemen „Wos, wenns in 3 Monat nit bessa is?“

Weiterlesen 3 Monate Part 2

lets talk about sex 1

Es werd sowos von Zeit, endlich mol über de schenste Nebensache der Welt zu redn. Eigentlich is es jo nit wirklich a Nebensache (man konn daneben echt kaum wos tuan, außa maybe bisi netflixen.) Daher hob i mi a dafia entschieden, an zweiten Teil zu verfassen. Des heit is amol so der Anfängerkurs, Aufwärmphase. Beim nächsten Mal gehts donn schon bisi haßa her. 😛 Taug ma komplett, do an Haufn Zwadeutigkeit einbauen zu diafn. Weiterlesen lets talk about sex 1

Freindlichkeit is nit flirten

Es gibt Leit, de sein richtig klassische Sonnenscheine. Es Lochn brat übers gonze Gsichtl, nix nimmt senen des. Die gute Stiefschwester des Resting- Bitch- Faces.
So ane Leit wern leider echt gonz oft missvastondn. De sein vielleicht scheißefreindlich, oba bestimmt flirten se nit 24/7 mit olls und jedn!
Weiterlesen Freindlichkeit is nit flirten

Es Universum& i.

Schon voll long überleg i, ob i den Beitrag mal schreiben sollt. De meisten Freindinnen hom nämlich an Lachflash der Elite greg, wie i dazelt hon, wos i so tua. Daham. Alan. In mein Zimma. Oba noch a poa Selbstversuchen und Teilnahmen woan se eigentlich olle recht begeistert, wenn nit sogoa sprachlos.
I telefonier mitn Universum. Es Universum gibt ma des, wos i ma wünsch. Imma. Weiterlesen Es Universum& i.