Girls supporting girls

Sollt sie den Mann deiner Träume küssen, hoss sie bitte nit. Wir wissen olle, doss Hass a so a stoakes Wort is, mit dem man ziemlich vuasichtig umgehen muss, es gleiche is mit dem Wort Liebe. Weil des Mädel tuats jo vermutlich nit mit Obsicht, eher zwegs Gefühlen oda vielleicht woas doch da letzte Schnops, der zvü woa. Küsst den Quatschkopf doch nit mit Obsicht, nur damits dir schiach tuat. Sie is nit so hässlich und grausig und depat, wie du sie grod beschreibst, seima uns ehrlich. Weiterlesen Girls supporting girls

Werbeanzeigen

Warum?

Wär es Leben a Film, tat jetzt grod ans meiner Lieblingsliadlen spielen. Nevermind von Leoniden.
„I got a situation.
I’m living in a place that fucks me up. A bunch of wrong decisions. Can you get up here?“

Weiterlesen Warum?

Old school date 2.0

Kennts eich noch on mei Homemoviedate im Jänner erinnern? Wer geglabt hot, doss des bis jetzt mei anziges in dem Joa woa, hot sich getäuscht ha! ES WOAN SOGOA 2. Obwohl des Kinodate nit wirklich zählt, weil i mol ka Interesse in den Typen ghobt hob. #friendship auf den ersten Blick Zweitens woa er zu dem Zeitpunkt verliebt, da oame Teifl. Is er natürlich heit nerma, des woa lei so Phase. Weiterlesen Old school date 2.0

Notruf Mama

Mir is letztens wos passiert. I hab so a Stoffsackale voller Socken und Unterhosen und greif da vorm Duschen eine und hupf dann ins Bad. Es woa kane Sockn mehr drinn. Wie kann man bitte vergessen, 3 Wochen lang ka Wäsche zu waschen? Kurz bevor mei ach so erwachsene Ich an Heulkrampf greg, laf i zum Telefon und suach den Notfallknopf für die Mama. Hab kan gfundn und frag mi, wieso gibs den nit?

Weiterlesen Notruf Mama

Der Boom

Es gibt Momente, de lossn dei Erzieher-Herzl höher schlagen und treiben da fost de Tränen in de Augen. Dienstagabend woa wieda mol so a Moment..
Dadurch doss i grod a emotionales Wrack bin und e gefühlt bei ollem blean onfong, hob i ma gedocht, schreib i heit über wos schenes. Hätt eigentlich a bisi a ondres Thema aufgegriffen, oba für traurig gestimmte Texte homa a später noch Zeit!

Weiterlesen Der Boom

I lern

Uch, heit kumt mal a Beitrag, der echt schwerer zum Veröffentlichen fällt. Weil er mi verletzlich mocht, weil er meine Schwächen aufzagt. Oba des kert doch a irgendwie dazua. Immer nur happypeppy is nit. Außerdem was i, doss i dadurch wieder wen helfen könnte also. Es is a a guata Abschluss für mein 5-tägigen Blogpostlauf. Jetzt hobs mol bis Donnerstog eia Ruah von mir hihi. Dabei wird de Woche bis dahin SO schwer für mi, des kennts eich nit vorstellen. Oba des is a Secret of Larissas Life in France. Oda so. Filmtitel für mei Leben wird des wohl nit.

Weiterlesen I lern

Wie geht des nochmol?

Amol vorweg, i bin kane, de liebendgern am Handy sitzt und mit jemanden hin- und hertextet. Viel liaba telefonier i mit meinen Mädels oda her ma Sprachmemos on. Des is donn a a logischer Grund, wieso i mit kaum an männlichen Wesen schreib. Weil es mi leider anfoch nit interessiert. Oba ohne Schreiben oder so konn man a schlechte Kontake knüpfen, vor allem weil Kärnten und Lorraine nit grod lei an Katzensprung voneinonda entfernt sein. Jetzt frog i mol gonz ehrlich.. Weiterlesen Wie geht des nochmol?